O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 9 czerwca 2011

Korrupcja?

Z uwagi na to, iż pojawiły się zarzuty, jakoby mój ostatni post i wzięcie patronatu na Weź Mnie! to działania sponsorowane przez w/w konsorcjum kulinarne, oświadczam: Street Food Polska nie osiąga żadnych korzyści materialnych ze współpracy z Boogie Bistro Weź Mnie, moja fascynacja Onymi bierze się jedynie z jakości serwowanych tam dań. 
Jednocześnie chciałem wyrazić głęboki żal, że  Boogie Bistro Weź Mnie! nie próbowało mnie korumpować gdyż albowiem ponieważ chętnie bym skorzystał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...