O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


wtorek, 27 grudnia 2011

Dobry pomysł się rozprzestrzenia, czyli kanapkowa inwazja w mieście.

Kilka dni przed świętami, kiedy to trzeba było obskoczyć znajomych na tzw. opłatkach,
wracając do domu zaczaił się na mnie głód, bo jedno piwko, drugie, jakiś drink i częste
przemieszczanie się w ciągu dnia, dały o sobie znać.
Zatrzymałam się więc w lokalu przy Paderewskiego, obok Telepizzy, o którym już pisałam, nie dość, że po drodze, to jeszcze sprawdzony.
W pierwszym zamyśle chciałam zdecydować się na hamburgera, ale kiedy weszłam do środka, miło zaskoczyła mnie nowość na tablicy menu: kanapki.
Szybki rzut oka na składniki i rozmiary, zdecydowałam się na to, co w innym lokalu nazwane zostało Kanapką Michała, czyli mięso kebab, frytki, surówki i sosy. Mała 4,5zł.
Pani bardzo szybko uwinęła się z moją kanapką, co wyjątkowo mi się spodobało.
Bułka była odgrzana w piecu, bardzo ciepła i chrupiąca,
mięso wołowe (można też wybrać drobiowe), chude kawałki, dobrze podgrzane, przyprawione bez przesady. Do tego surówki, również w rozsądnej ilości i sosy.
Małą kanapką można się najeść solidnie, duża, dwa razy większa od małej, to już chyba na
mega maksymalny głód.
Do wyboru jest kilka rodzajów kanapek, z różnymi składnikami, m. in.
z szynką, oliwkami i wegetariańska. W sumie bliżej, niż do budki 4Mobiles, więc pewnie w najbliższym czasie przetestuję więcej tych kanapek. Ceny, w zależności od składników i rozmiaru kanapki zaczynają się od 4zł, za małą, a kończą bodajże na 8zł za dużą. Polecam każdemu, kto nie ma ochoty na standardowy fast food, a na mieście został zaatakowany głodem.
EDIT: Nie mogę wstawić linków do recenzji miejsc, do których odwoływałam się w niniejszym poście. Blogger ustawił jakąś durną ankietę i nie mogę tego obejść, nawet po wypełnieniu. Może kiedy to zniknie, uda mi się zalinkować post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...