O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 15 grudnia 2011

Tuńczyk pływa "Pod Telegrafem", czyli całkiem dobra zapiekanka

Lekki czując głód szedłem sobie ulicą Paderewskiego i myślałem co by tu zjeść. Pomyślałem o piekarni "Pod Telegrafem", gdzie można zakupić sporo różnorakich zakąsek. Pisała o niektórych Marika, ja również kilkukrotnie miałem okazję tam zjeść i raczej byłem zadowolony. Wszedłem więc i rozejrzałem się po półkach. W oczy rzuciła mi się promocja na zapiekankę z tuńczykiem - jedynie 2,99 zł. Nabyłem więc i poprosiłem o podgrzanie. Zapiekanka robiona jest na solidnej bułce, grubej, długości około 35 cm. Cała pokryta rozdrobnionym tuńczykiem, serem i czarnymi oliwkami oraz kukurydzą. Dostałem ją pięknie podgrzaną, tak jak być powinno, czyli skórka chrupiąca, środek soczysty. Gorąca i smaczna.  Wydaje mi się, że zagrzano mi ją w piecu, bo nie stygła tak szybko, jak z mikrofalówki i nie zrobiła się gumowata. Polecam z czystym sumieniem, bo za 3 złote zjadłem ze smakiem i zaspokoiłem mały głód.

p.s. Przypominam o KONKURSIE !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...