O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


poniedziałek, 27 lutego 2012

Wielki come back, czyli Weź Mnie wraca!

W zeszłym tygodniu zadzwonił do mnie Michał z Weź Mnie. Drgającym ze wzruszenia głosem oznajmił, że Weź Mnie wraca na kielecki rynek gastronomiczny. Ucieszyłem się bardzo, bo jak wiecie z postów na tym blogu, jadłem tam najlepsze kanapki w Kielcach. Byłem tak zachwycony smakiem, że nawet objęliśmy jako Street Food Polska patronat nad lokalem. Niestety, na skutek różnych zawirowań lokal na Wesołej został zamknięty, a ja zostałem pozbawiony najlepszych hamburgerów, jakie jadłem. Brakowało mi również burrito oraz Ostrego Misia, które tyle razy stawiały mnie na nogi podczas nocnych powrotów z knajp, z sentymentem wspominałem czas, kiedy to "Uwiódł mnie Konkretny Henryk, żona flirtowała z Chrupką Lolą". 
Więc zadzwonił Michał i zaprosił mnie na sesję zdjęciową kanapek. Oczywiście skorzystałem z okazji, bo nie dość, że będę mógł się dopytać o wszystko związane z powrotem Weź Mnie na rynek, to jeszcze będę miał okazję przypomnieć sobie smaki tych kanapek. Stawiłem się więc o określonej porze w określonym miejscu. Tak, dopiero teraz mogłem zobaczyć, jak brakowało w Kielcach tej kanapkarni! 
Na początek może przypomnę menu, bo nie zmieni się ono w stosunku do tego, co pamiętacie (chodzi mi o kanapki):
Urocza Danka
Marta Fit
Klasyczna Zofia
Uprzejmy Leszek
Ostry Miś
Konkretny Henryk
Fascynacja Fabiana
Chrupka Lola
WeźBurger
Burrito
Ceny Kanapek: Urocza Danka mała 4,50 zł, duża 5,50 zł; Marta Fit, Klasyczna Zofia, Uprzejmy Leszek, Ostry Miś, Konkretny Henryk, Fascynacja Fabiana oraz Chrupka Lola - mała 5,50 zł, duża 7,50 zł. WeźBurger i burrito 8 zł (jeden rozmiar). W menu znajdą się również zupy-kremy, koktajle i soki ze świeżych owoców, ciastka, kawa... Michał przygotował również dania specjalne, które pojawiać się będą w weekendy, jakie to dania? Póki co to tajemnica, ale powiem Wam, że zapowiada się super! Wypytałem tez dokładnie o składniki i ich pochodzenie. Otóż całość produkowana będzie z produktów kupowanych u świętokrzyskich producentów. Bułki na przykład robione będą na zamówienie w piekarni Piekiełko, majonez i musztarda z kieleckiego Społem, warzywa od świętokrzyskich rolników (przez cały rok! W zimie również, tylko "spod folii") itd. Oczywiście kanapki będą wg uznania Klienta podawane na ciepło lub zimno, Weź Mnie uruchamia również catering - zarówno dania z menu, jak i opracowywane na indywidualne zamówienia. Ja osobiście nie mogę się doczekać otwarcia nowego lokalu - póki co obowiązuje ścisła tajemnica, ale mogę Wam zdradzić, że: lokal będzie w ścisłym Centrum, a otwarcie nastąpić ma w pierwszej połowie marca. Śledźcie fan page Weź Mnie i nasz na Facebooku, tam znajdziecie wszystkie informacje. Warto też "polubić" oba fan page, bo dla fanów wspólnie z Weź Mnie szykujemy sporo niespodzianek! 
Pora więc na kilka fotek z sesji.
Na poczatek mój ukochany WeźBurger:

Konkretny Henryk, czyli:
Duża grillowana bułka z ciemnego pieczywa z ziarnami  napełniona sałatą, wołowym pastrami, bekonem, ogórkiem kiszonym, cebulą, sezamem i sosem musztardowo - miodowym.



A tutaj Chrupka Lola w całej krasie:  sery lazur i camembert  (w wersji na gorąco rozkosznie roztopione), mix sałat, mix kiełków, papryka i prażone nasiona.


A tę kanapkę pamiętacie? Wśród osób, które napiszą na: misza67(małpa)gmail.com i w tytule wiadomości wpiszą "Konkurs Weź Mnie" a w treści podadzą nazwę kanapki, wylosujemy TRZY OSOBY, które wygrywają tę kanapkę w wersji dużej - nagroda będzie do odebrania w lokalu (oczywiście po otwarciu). UWAGA! KONKURS ZACZYNAMY DZIŚ O 13.00, KOŃCZYMY JUTRO O 13.00 - NAZWISKA/NICKI ZWYCIĘZCÓW OPUBLIKUJEMY NA FAN PAGE'U WEŹ MNIE! ZE ZWYCIĘZCAMI SKONTAKTUJEMY SIĘ MEJLOWO! A WIĘC JAK SIĘ NAZYWA TA KANAPKA:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...