O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Konkurs - wyniki etapu I

Zakończyliśmy więc I etap konkursu. Ze wszystkich maili, jakie do nas dotarły wylosowaliśmy siedem (czyli tyle, ile było nagród w tym etapie). Dodam tylko, że wszystkie odpowiedzi były prawidłowe, czyli:



1. Kto jest autorem sloganu "Cukier krzepi!"? - Melchior Wańkowicz

2. Podaj brakujący składnik Kanapki Michała: grillowana bagietka, mięso z kebaba, sosy, surówki i ... - frytki

3. Pooder Coffe & Club mieści się... - przy ul. św. Leonarda 23/9 w Kielcach

Jak losowaliśmy? Ponumerowałem Wasze maile w kolejności nadsyłania. Ponumerowałem karteczki, wrzuciłem do naczynia, wymieszałem i kazałem mojej córce wyciągnąć siedem. W ten sposób szczęście uśmiechnęło się do (podaję "nicki" z adresu e-mail):

1. monika.japonka - kupon na 20 zł do Klubo Kawiarni Cukier
2. msp.kaczmarska - kupon na 20 zł do Klubo Kawiarni Cukier
3. wnuczka73 - kupon na 20 zł do Klubo Kawiarni Cukier
4. aniakontakt - kupon na 20 zł na dowolny drink z karty w Pooder Coffe & Club
5. cezar001 - kupon na 20 zł  na dowolny drink z karty w Pooder Coffe & Club
6. ziolo2-90 - kupon na Kanapkę Michała do zrealizowania w "4 Mobiles" lub "Kebab"
7. brodeth - kupon na Kanapkę Michała do zrealizowania w "4 Mobiles" lub "Kebab"

Gratulujemy! Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailem i uzgodnimy, jak mogą odebrać kupony. Reszcie życzę powodzenia w następnym etapie, pytania podamy dziś po południu. Przypominam, że cały czas możecie grać o nagrodę główną, czyli pobyt w Sabacie Na Gruszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...