O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


wtorek, 17 kwietnia 2012

W Żabce na Rogatce zrobiła mi dobrze, czyli po francusku za nieduże pieniądze raz jeszcze

Na Rogatce Krakowskiej obok postoju taksówek była swego czasu księgarnia. Była i była i była, aż w końcu ją zamknęli. Na jej miejsce otworzono sklep sieci Żabka. Byłem z córką na spacerze i weszliśmy, bo zachciało jej się coś słodkiego. Jakież było moje zdumienie, kiedy okazało się, że w sklepie można nabyć hot dogi i kawę! Jedno i drugie kosztuje 1,99 zł. Byłem co prawda po sutym obiedzie, na który składał się stek z polędwicy argentyńskiej z ziemniakami z pieca i surówkami, spożyty w VooDoo. Jednak nie byłbym sobą, gdybym nie skorzystał z okazji i nie nabył owego hot doga, tym bardziej, że cena bardzo atrakcyjna. W związku z tym recenzja steka będzie jutro, a dziś szybka recka FrogDoga ;)
Do wyboru mamy kabanos, parówkę lub kiełbaskę. Ja wziąłem kabanosa. Do tego musztardę (ale sosów jest więcej, jeśli ktoś sobie życzy). Hot dog francuski sprzedawany w Żabce pod logiem Fresh Cafe niczym nie różni się od "francuzów", jakie możemy dostać choćby na Orlenie czy Statoilu - kiełbaski "rolowane" na opiekaczu, bułka grillowana. Tylko... cena dużo lepsza - połowa tego, co trzeba zapłacić na stacjach benzynowych. A czy warto wydać 2 zł na tego hot doga? Absolutnie tak - kabanos okazał się  tłuściutki, soczysty a jednocześnie bardzo zwarty, bułka opieczona tak jak lubię, czyli chrupka z zewnątrz, soczysta w środku. Sos jak sos - zwykła musztarda, ale całość po prostu świetna. Nie wiem, czy Fresh Cafe będzie docelowo we wszystkich sklepach sieci, ale jeśli tak, to zrobią bardzo dużą konkurencję wszystkim fast foodom. Ja się bardzo cieszę, bo hot dogi uwielbiam, a te z Żabki są rewelacyjne. Polecam bo warto, za 2 zł nie zjecie na ciepło lepszej przekąski, a jeśli komuś smakują "francuzy" ze stacji benzynowych to niech bierze w ciemno, na pewno nie pożałuje.


4 komentarze:

  1. no to świetne wiadomości tutaj widzę :D Cafe Żabka, dobre :D Ważne że Ci smakowało i będą z tego - nie jakieś, ale smaczne hot dogi!
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaw jestem czy to jednorazowy wybryk, czy faktycznie chcą powalczyć na rynku. Dla nas to lepiej :) Swoją drogą zastanawia mnie, jak nas rżną na stacjach paliwowych na hot dogach, bo nie uwierzę, że np. BP nie potrafi wywalczyć lepszych cen na półprodukty...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do żabkowych hot dogów chilli polecam sos Salsa Mexicana , idealnie komponuje się i jest przyjemnie ostry :D

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...