O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 19 lipca 2012

Najlepsza pizza z centrum w natarciu! Czyli Aschette Pod 3-jką

Dzisiaj przed Wami kolejna nadesłana recenzja. Tym razem Aschette opowie Wam o najlepszej jej zdaniem pizzy w centrum. Ja tam jeszcze nie byłem, ale po tej recenzji zamierzam się wybrać. A może ktoś z Was już był? Jakie wrażenia? Piszcie w komentarzach, chyba, że macie ochotę dołączyć do grona recenzentów, wtedy piszcie mejla na streetfoodpolska@gazeta.pl. A teraz, żeby nie przedłużać, zapraszam do lektury:

Doczekałam się wreszcie w śródmieściu hitu cenowo - jakościowego z dziedziny pizzy.
Centrum pełne jest pizzowego zamieszania – że nie wspomnę już o samym Rynku, gdzie mamy trzy pizzerie – jak na mój gust wszystkie za drogie i w godzinach szczytu czeka się na podanie pizzy zdecydowanie za długo, bo ponad godzinę!!! Ostatnio przybyło nam jeszcze jedno miejsce z pizzą na ulicy Sienkiewicza 3 – Pizzeria pod Trójką. Lokalizacja ta przyniosła poprzednim  właścicielom pecha – wcześniej była już tam jedna pizzeria – wytrzymała pół roku, potem mini kawiarnia z tartami, która po tym samym czasie padła.  Mam jednak nadzieję, że Trójka przerwie tą złą passę i jak na razie wszystko na to wskazuje, bo pizzę mają dobrą i bardzo tanią.
Najdroższa pizza kosztuje 22 złote (duża 40 cm – spokojnie starcza na dwie bardzo głodne osoby), przeciętna cena to około 17 zł. Za każdym razem jadłam tam różne kombinacje hawajskiej (raz z kukurydzą, raz z szynką, ale zawsze z ananasem) – składniki świeże, nie pożałowane, ciasto wypieczone, ale nie spalone, czas oczekiwania 12 minut!!! Sosy w trzech smakach – czosnkowy – prawdziwie czosnkowy, a nie z Makro, pomidorowy: ostry lub łagodny– oba dobre w cenie 50 groszy(!!!). Do tego świetne promocje: litr soku jabłkowego za  5 zł czy litr coli za złotówkę przy zakupie powyżej  20 zł.
Jak do tej pory trzymają poziom – byłam dwa razy i za każdym razem wyszłam zadowolona. Znajomi też się wybrali i nadal są pod wrażaniem.
Pizza spod 3-ki to na pewno najlepiej wydane 20 zł jeśli chodzi o szybki obiad na mieście dla dwóch osób.  Jako brakujące ogniwo między człowiekiem i żółwiem ninja z nie jednego pieca pizzę jadłam i mówie to z pełną świadomością: wrócę po trzecią do czego i Was namawiam!


Autorką recenzji i zdjęć jest Aschette.
Inne recenzje "Trójki" TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Byliśmy wczoraj wieczorem z dziećmi i zjedliśmy: pól: lekki szpinak- wyśmienita, a dzieciaki pól z wybranymi składnikami: szynka, ser, kukurydza;-) Naprawdę pizza godna polecenia, pyszne ciasto! W oczekiwaniu na pizzę graliśmy w piłkę. Stoliki na trawce i dużo świeczek, bardzo przyjemna atmosfera! Polecam!!! Następnym razem bierzemy pizzę o zaskakującej nazwie: truskawka z pieprzem;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się i ja wybrać, bo coraz więcej osób poleca to miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W Dominium jest smacznie - mają ładny lokal, możecie kojarzyć z takich małych obrazków na ścianie, w bardzo dużej ilości. Przede wszystkim sama pizza bardzo smaczna, pizza dopieczona, ale nie spieczona, ciasto cieniutkie. Dużo przypraw, cały lokal nimi pachnie. Kilka produktów, które na pizzy jadłem po raz pierwszy - np. świetnie smakuje ser góralski. No i przy okazji - dużo promocji. Bez żadnych kuponów pizzę można u nich zjeść za pół ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem z Kielc, ale w Dominium jadłam w innych miastach - jedzenie mają bardzo dobre, pizza rzeczywiście na cienkim cieście, ale czy można ten typ ciasta wybierać? Na pewno wrażenie jakość produktów na pizzy - czuć to po samym smaku. Wprawdzie zawsze jem pizzę bez sosów, ale spróbujcie ich pomidorowego - jest wybitny. Oni mają bardzo przyjemne lokale - wszystkie w podobnym stylu. W każdym widzieliśmy takie charakterystyczne obrazki. Sparwdzajcie sobie w sieci kiedy w danym lokalu mają zniżki. Bo pizzę można zjeść za pół ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jemy na cienkim cieście, nie wiem czy jest opcja wyboru, nie wiedziałem, aby ktoś zamawiał pizzę na grubym tzn. żeby mieli taką na stole. Wiem że mają dobry pomidorowy, ale po prostu nie widzę potrzeby jego używania. Pizza sama bez dodatków smakuje bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...