O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


środa, 15 sierpnia 2012

Zapiekankowe harakiri, czyli Hero Inn testuje

Dzisiaj mam dla Was kolejną nadesłaną recenzję. Tym razem Hero Inn opisuje swoją przygodę z zapiekanką w budzie, którą ja kiedyś wpisałem już na listę "strzeż się tych miejsc". A jak to było i co to za zapiekanka przeczytacie poniżej:


Stare przysłowie mówi: „Nie wybieraj zapiekanki gyros. Nigdy”. Przez długie lata stosowałem się do tego „przykazania”. Aż tu nagle coś poszło nie tak. Pewnego dnia, będąc głodny i wycieńczony postanowiłem zjeść zapiekankę. Taka najzwyklejszą. Zły los sprawił, że znalazłem się na rogu Kościuszki i Bodzentyńskiej. Stoi tam w rogu klasyczna przyczepa z jadłem ulicznym, tuż obok zakładu pogrzebowego, urocze miejsce na posiłek. Patrzę: zapiekanka za 6 zł różne rodzaje do wyboru, w tym z grosem. Hmm… zaryzykuje grosa. I to był błąd. Po pierwsze czas oczekiwania był za długi. Po drugie, bułka była średnio ciepła i po dwóch ukąszeniach, bezczelnie wystygła. Sama zapiekana, składała się z przyzwoitej bułki typu „wąskiego”, nawet nieźle chrupkiej, nie gumowej. No to tyle plusów. A co z farszem? Podstawa to keczup oraz ser żółty, który był nawet smaczny. No i kurczakowy gyros, niezbyt ciepły, słabo doprawiony i tak suchy, że zaczął absorbować h2o z otoczenia. Nieszczęsny kurczak, który był w kilku dużych kostkach ( które niewygodnie się jadło) skromnie ułożony na bułce, oprócz taplania się w keczupie, nieskromnie okrywał się sosem o smaku białego koloru. Tak, smak białego koloru, ponieważ nie był to ani sos jogurtowy, ani śmietanowy czy majonezowy, a z pewnością nie był czosnkowy. Za to można powiedzieć, że był za kwaśny. Ogólnie wybór nie trafiony. Istnieje tylko jedno miejsce gdzie gyros i zapiekanka nie tworzą „kulinarnego mezaliansu”. To Hamer Lunch w Pińczowie, jakbyście byli – zachęcam do skosztowania. A co do opisywanej wyżej zapiekany, nie polecam, już lepiej było to 6 zł zainwestować w Amber Gold. Byłoby tak samo wyrzucone w błoto.


Autorem tekstu i zdjęcia jest Hero Inn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...