O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 4 października 2012

Październik miesiącem oszczędzania, czyli promocje w McDonald's

Na początku lat 80-ych ubiegłego wieku, kiedy chodziłem do szkoły podstawowej, w każdej szkole była akcja "Październik Miesiącem Oszczędzania". McDonald's chyba też o niej pamięta, bo do obowiązujących promocji doszła nowa, pozwalająca nam oszczędzić 1,50 zł - w październiku hamburger za 2 zł.

Postanowiłem przyjrzeć się tej promocji bliżej, tym bardziej, że hamburgera z Maca do tej pory nie opisałem. A przy okazji skorzystałem też z promocji 2 for U - Snack Wrap + małe frytki za 5 zł (oszczędzamy 3,40 zł w stosunku do ceny produktów kupowanych osobno), dzięki czemu mogę Wam przybliżyć macową tortillę.



Czy za 7 zł mozna w McDonald's zaspokoić głód? Sprawdźmy:

Hamburger za 2 zł. Normalnie w cenniku stoi po 3,50 zł. Co dostaniemy za tę cenę? Po rozpakowaniu z papieru (pudełka zarezerwowane są dla dużych kanapek) moim oczom ukazała się mała, zgrabna bułeczka:


A w niej kotlet wołowy, musztarda, ketchup i plasterek ogórka. Na zdjęciu widziałem jeszcze cebulkę, niestety - w moim hamburgerze jej nie było:



Sama kanapka jest smaczna. Bułeczka mięciutka, podpieczona w środku. Kotlet soczysty i smaczny. Sosy - są. Ogórek - gdyby chociaż 3 plasterki dali... OK, nie czepiam się - w końcu za 2 zł ciężko kupić kanapkę z kotletem, do tego smaczną. Ale żeby się najeść trzeba by zjeść ich kilka. W moich ustach zniknęła w 3 kęsach. Na szczęście miałem jeszcze zestaw

Snack Wrap + frytki. Snack Wrap to mniejsza wersja McWrappa. Hmmm... Mówiąc szczerze to nawet bardzo mała:


Wielkość wielkością, ale dlaczego dostałem Snack Wrapa zimnego? Pierwszy raz mi się to w McDonaldzie zdarzyło. Wiecie dobrze, jak smakuje zimny naleśnik. Jest gumowaty. A co w środku? Pomijając fakt, że zupełnie nie przypomina tego, co zobaczyć możemy na zdjęciach reklamowych, składniki wymienione na stronie firmowej były wszystkie:  kawałek kurczaka w panierce, ciutka sałaty, kawałeczki sera (to te żółte plamki) oraz sosy - właściwie niewyczuwalne. Powiem szczerze, było to moje pierwsze i ostatnie spotkanie z tortillą w Macu. Nigdy więcej! W promocji 2 for U zdecydowanie korzystniej wybrać jakąś kanapkę (cheeseburgera, hamburgera lub chickenburgera).

Frytki. Po którejś recenzji kanapek z MD czytelnik napisał, że frytki w Macu są coraz bardziej słone. To prawda. Ja lubię sól, ale jeśli ktoś soli mniej ode mnie, to albo nie doje, albo od razu złapie za napój. Poza tym jak zwykle są świetne, jeśli chodzi o sieciówki, to jedne z najlepszych.

Podsumowując: ku swemu zdziwieniu, po zjedzeniu frytek... poczułem się nasycony. Czyli dzięki promocjom cenowym  można za 7 zł bez problemu zaspokoić średni głód. A czy jest to smaczne? I tak i nie - zależy co kto lubi. Zapewne gdybym zamiast Snacka wybrał cheeseburgera moje wrażenia byłyby pozytywniejsze. Jednak uczciwie przyznaję - za 7 zł opłaca się.

12 komentarzy:

  1. Nie jadałem w Macu od dzieciństwa (poza szejkami i lodami), bo jakoś mnie odrzuca wygląd tych kanapek. One naprawdę wyglądają kiepsko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się.
      może inaczej trzeba by było "kliknąć" [lubię to], ale "zgadzam się" jest imho bardziej przekonywujące

      Usuń
  2. Małe są rzeczywiście fatalne, ale McRoyal jest OK.
    dzięki za komentarz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie to jedzenie z Maca jest ohydne.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. @MARTA. co konkretnie ohydnego widzisz w tym jedzeniu? jakoś przy innym wpisach nie zauważyłem takich komentarzy... nie mówię, że to jest coś super zdrowego

    jedynie śmieszy mnie coś w stylu "obrzydliwy mac, a to chodźmy na kebaba, bo ten to już jest zajebisty" :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, w górnej części kotleta na drugim zdjęciu widzę taką mała białą plamkę...
    Odbicie światła czy jednak cebulka była ;)
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyczułem :) To raczej lampa błyskowa :)

      Usuń
  6. nasycony od tej soli byłeś, też tak mam jak dodam frytki do buły, ale chwila moment i to uczucie mija, znow trzeba JEŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Mnie się wydaje, że solą te frytki mocniej, żeby napoje kupować.

      Usuń
  7. Nie zniechęcaj się do tortilli w Macu, McWrap z kurczakiem i sosem miodowo musztardowym jest pysznie uroczy i zawsze dostaję go ciepłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko będzie :) Ale OK, za jakiś czas spróbuję ;)

      Usuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...