O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


piątek, 26 października 2012

Takie małe, takie smaczne, czyli Chicken McBITES w McDonald's

McDonald's idzie w zdrowotność. W kurczaki znaczy. Niepokoi mnie ten trend. Mak kojarzy mi się z wołowiną i basta. OK, rozumiem, od czasu do czasu, sezonowo, coś tam z kuraka podać. Ale ostatnio w McDonald's kurczak zaczyna być serwowany na równi z wołowiną. No nic, na bok dywagacje, nie mój cyrk, nie moje kurczaki. Podkuszony na fan page SFP przez Michała T., udałem się do McDrive na Armii Krajowej by zapoznać się z nowością - Chicken McBITES.

McBITES nabyć możemy w dwóch rozmiarach: małym (12 sztuk - 5,90 zł) i dużym (20 sztuk - 8,90 zł). Oczywiście można wziąć też w zestawie za 14,90 zł. Ja postanowiłem sprawdzić większe. Zapłaciłem 8,90 zł, wybrałem sos (limonka-chili) i po jakichś 2 minutach odebrałem swoje zamówienie.


Pudełko na tyle dobrze leży w dłoni, że bez problemu można zjeść makbajtsy idąc. Otwieram sos i pudełko z kurczakiem:


Same McBITES są malutkie, mniej więcej 1-1,5 cm średnicy:


Sos, w którym maczamy kuleczki - wyśmienity. Kwaskowy dzięki limonce, ostry dzięki papryczkom chili. Naprawdę ostry! Z kurczakiem komponuje się doskonale, po chwili już wiem - kojarzy mi się to połączenie z kuchnią chińską, kurczak w sosie ostro-kwaśnym!
Chicken McBITES to kuleczki z piersi kurczaka w chrupiącej panierce. Mięso jest soczyste, panierka dobrze doprawiona i co ważne - cieniutka. Nie "przykrywa" smaku mięsa, to kurczak gra tutaj główną rolę.


Podsumowując: Chicken McBITES to bardzo smaczna przekąska. PRZEKĄSKA. Nie samodzielne danie. Nie najesz się tym, chyba, że domówisz duże frytki i duży napój. Jeśli tak na to spojrzymy, cena 8,90 zł za 20 kuleczek nie wydaje się wygórowana. Smakowało mi. Serio. Od czasu do czasu będę zamawiał.

13 komentarzy:

  1. dopłacałeś do sosu?
    jak dla mnie ta pozycja to lipa, śmierdzą tanią mielonką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze, nie dopłacałem. Wziąłem ten sugerowany przez obsługę. "Jaki sos? czy limonka-chili może być?". Za makbajty i sos zapłaciłem 8,90 zł, czyli wychodzi, że sos jest wliczony. Nie wiem, czy za inny trzeba by dopłacić, szczerze mówiąc nie przyszło mi do głowy, żeby zapytać. A co do samych kuleczek - smaczne to nawet, a mięso nie wyglądało na mielonkę, przynajmniej w McDrive w Kielcach.

      Usuń
  2. mnie o sos nikt nie pytał i za 8,90 dostałem same bites'y ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, to nie wiem, zapytaj na fan page McDonald's Polska, czy to normalna praktyka

      Usuń
    2. Znalazłem paragon. Są na nim tylko McBites za 8,90 zł, więc sos jest gratis.

      Usuń
  3. jadłem w Poznaniu na Głogowskiej i są bardzo średnie. kurczak nie ma smaku , czuć tylko trochę panierkę. sos pomaga , ale to wciąż miernota , szczególnie jak na tą cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to wychodzi na to, że w Kielcach mamy szczęście do sieciówek. Moje były dobre.

      Usuń
    2. Z drugiej strony to chyba pierwszy kurczak, jakiego jadłem w Maku, więc może dlatego.

      Usuń
    3. Kurczaki w macu generalnie są jakoś takie słabo doprawione , chociaż w Kurczakburgerach i McWrapach są nawet smaczne. Mimo wszystko jeśli do McD , to tylko po wołowinę :D

      Usuń
    4. Tylko :) Jestem tego samego zdania :) Od kurczaków jest KFC ;)

      Usuń
  4. Mnie ubawiła wielkość tych kuleczek, toż to nawet niewygodnie w palce brać takie maleństwa, że już o maczaniu w sosie nie wspomnę. Powinny być do tego takie maleńkie widelczyki plastikowe albo chociaż wykałaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie też brakowało widelczyka :D Po kilku już nie zwracałem uwagi, ale w pierwszej chwili jest odruch szukania na tacy, pod serwetkami czegoś, na co można je nabić :)

      Usuń
  5. Mc bitsów jeszcze nie jadłam ale co do tego sosu to jak sie zamwia mcbitsy to trzeba powiedzieć z jakim sosem np ja tak zawsze robie i ci dadzą bo sos jest + do mcbittsów i jest w cenie a zapewne jemu powiedział czy moze byc ten sos bo sam zapewne nnie powiedział a sosy sa takie jaie są na stronie mcdonalda sosów jest kilka i mozna sb wybrać 1 spośród tych kilku

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...