O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


środa, 12 grudnia 2012

Bułka z kotletem i plackiem ziemniaczanym na sucho, czyli Kanapka Zbójnicka w McDonald's

Trzeba mieć wyjątkowego pecha, żeby jednego dnia zaliczyć trzy słabe strzały. A tak pięknie miało być... Wpadłem do galerii Korona z planem wypicia yerby w Fuente De La Yerba i skosztowania podwójnego burgera w Gin - Ger. Udało się połowicznie. Gin - Ger otwierają od 12.00, ja w Koronie byłem o 11.00, więc udałem się na yerbę. Za 8 zł można w Fuente De La Yerba skosztować klasycznej, smakowe kosztują w przedziale 9-11 zł.


Gin-Ger ciągle była zamknięty, więc odpuściłem go sobie na razie. Wysiorbawszy u Wiktora solidną porcję energii udałem się na piętro, gdzie skierowałem swoje kroki do stoiska McDonald's.

Wahałem się chwilę między Kanapką Drwala a Kanapką Zbójnicką. Wybrałem Zbójnicką, bo jeszcze nie jadłem, a poza tym na zdjęciu miała mniej warzyw niż Drwal :P Zapłaciłem 10,90 zł i po jakichś 4 minutach odebrałem pudełko z kanapką.


Jak widać, w porównaniu do pudełka z McRoyal lub Big Maca jakieś takie... smutne jest. Ale to tylko opakowanie, więc otwieram i co widzę:


Dużą bułkę z zapieczonym na zewnątrz serem i skwarkami bekonowymi. A w niej:


Kotlet wołowy, nieco sera, placek ziemniaczany i dwa plastry przypieczonego bekonu. Placek i kotlet rozdziela warstwa majonezu. I już. I tyle.

Wgryzam się... Bułka mięciutka. Smak zdecydowanie inny niż w kanapkach dotychczas przez mnie w Maku jedzonych. Taka ... łagodna i delikatna, niemal jak omlet. Gryzę dalej. Gdybym majonezu nie widział podczas robienia foty, to bym pomyślał, że go nie ma. Rozsmarowany był jakoś tak, że do połowy kanapki nie było go wcale czuć, a od połowy lał się po palcach. Kotlet został stłamszony przez placek ziemniaczany, który dominował nad smakiem mięsa. Placek - nie placek. Z dobrym plackiem ziemniaczanym nie ma nic wspólnego. Smakuje jak te gotowe placki ziemniaczane przypominające pancakes'y. Zdecydowanie nie moja bajka.

W tle przebijał się smak bekonu. Za suchego. Takiego, co to jest zdjęty tuż przed przypaleniem. Czyli, mówiąc krótko, wyschniętego na wiór. Niby chrupie, ale radości nie daje.

A sera nie czułem W OGÓLE.

Podsumowując: Powiem szczerze - warzywa w burgerach nie są mi do szczęścia potrzebne, ale tej kanapce kilka pikli by się przydało. Całość była sucha i wyraźnie słona. Z plusów mogę wskazać bułkę (bo jest fajna i inna niż klasyczne) oraz stan lekkiego nasycenia po spożyciu.

Kanapka Zbójnicka w McDonald's z jednej strony jest dobrą propozycją na zimę, bo oferuje same energię dające składniki: pieczywo, ziemniaki, mięso. Z drugiej strony McRoyal bije ją smakowo o kilka długości i pozostaje moją ulubiona kanapką w Maku. Zbójnicką (podobnie jak WieśMaca) wpisuję na listę ciekawostek: spróbuj, żebyś wiedział jak smakuje, ale więcej nie zamawiaj.

A nie był koniec to moich perypetii tego dnia, ale to już zupełnie inna historia.

16 komentarzy:

  1. ja nawet nie spróbuję bo wcale nie jestem ciekawa jak smakuje, zresztą już kolejny sezon nie jestem ciekawa :-) raz jadłam te z plackiem serowym i też do niej nie wracam. Z sezonowych chyba najlepiej wspominam taką z pieczarkami, nie pamiętam nazwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet nie spróbuję bo wcale nie jestem ciekawa jak smakuje, zresztą już kolejny sezon nie jestem ciekawa :-) raz jadłam te z plackiem serowym i też do niej nie wracam. Z sezonowych chyba najlepiej wspominam taką z pieczarkami, nie pamiętam nazwy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MD wyraźnie cierpi na brak pomysłów, stąd te odgrzewane kotlety. Słabe to to.

      Usuń
    2. Dopiero teraz na komputerze widzę że wysłałam dwa razy, może z aplikacja na androida a nie tylko blackberry byłoby mi łatwiej ;)

      Usuń
    3. To jaką Ty masz płeć :D Podwójna tożsamość? ;) p.s. mój BB PIN: 292A2E51

      Usuń
    4. A tak w ogóle to masz już SFP na BlackBerry? ;) http://appworld.blackberry.com/webstore/content/19876070/?lang=en

      Usuń
    5. Płeć mam stanowczo żeńską, jak pisałam pierwszy raz to od siebie z telefonu, jak pisałam drugi raz to z komputera i nie zauważyłam że nie ja jestem do gmaila zalogowana :D
      No i teraz bałaganu Ci po całości zrobiłam :D
      I nie mam blackberry, mam samsunga, dlatego aplikacja na blackberry mi w ogóle nie pomaga pisać z telefonu :)
      Wiem, niewyraźnie napisałam o tym blackberry ;)


      Usuń
    6. Postaram się poprawić ;)
      ale dodam też że gdybym coś kiedyś pisała na facebooku to też będę występowała jako Piotr Kaczmarek gdyż swojego konta nie mam i raczej nie zamierzam mieć a narzeczony założył i nie korzysta więc ja mogę go używać do swoich głupot jakby mnie fantazja naszła nagle coś napisać ;)

      Usuń
  3. co to czerwone i duze i na pierwszy zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termos. Yerba Mate zalewa sie wodą o temperaturze 70 stopni :)

      Usuń
  4. Zbójnickiej nie próbowałem i po tej recenzji nie planuję już. Drwala jadłem w ostatnią niedzielę i niby smakowo całkiem niezła ale zdecydowanie ZA SUCHA. Za mało sosu, powinno go być ze 3x więcej niż to co dają w standardzie żeby to dało się normalnie zjeść. Zresztą generalnie kanapki z McD w porównaniu z propozycjami BK czy KFC to sucharki, nie wiem czemu tak niewiele jest w nich sosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, chyba tylko McRoyal jest takim prawdziwym burgerem w ofercie MD - ma wszystko co powinien: sosy, pikle w odpowiednich proporcjach

      Usuń
  5. A kiedy recenzja kanapki Drwala ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, póki co chcę parę dni odpocząć od Maka.

      Usuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...