O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


piątek, 28 grudnia 2012

Kebab z pizzerii, czyli solidna tortilla z Gastrofazy

Jak się Polak uprze, to święty Boże nie pomoże. A ja się uparłem, że zjem w końcu kebab. Rano się nie udało, ale nie załamałem rąk, tylko po południu wsiadłem w samochód i podjechałem na ulicę Pocieszka 3, gdzie mieści się lokal pizzerii Gastrofaza.

Jak na pizzerię to menu mają bogate, bo oprócz kilku rodzajów pizzy, zestawów obiadowych, frytek i opiekanych ziemniaczków, w ofercie znajdziemy także zapiekanki, nuggetsy, skrzydełka, hamburgera i... sushi. Ja jednak przybyłem tam opanowany obsesyjnie jedną tylko myślą: że wreszcie zjem kebab!

Do wyboru mamy kebab w bułce (10,99 zł) i w tortilli (11,99 zł). Ponieważ bułkę oferują tę typowo gastronomiczną, zdecydowałem się na tortillę. Po 10 minutach odebrałem zamówienie i poszedłem do samochodu. Na wynos kebab pakowany jest w taką oto estetyczną torbę:


Sama tortilla, zawinięta w folię aluminiową, nie jest długa. Jest za to gruba:


Rozwijam. Gryzę. Naleśnik jak naleśnik - miękki, nie grillowany, gumowaty. I lekko ciepły tylko. Na szczęście wsad okazał się całkiem OK:


Choć na zdjęciu tego nie widać, w środku znajdziemy dużo mięsa. Naprawdę dużo soczystego kurczaka, dobrze doprawionego. Mięso towarzyszy nam od początku do końca, nie trzeba go szukać, dominuje w smaku. Reszta wsadu to: surówki, pikle, świeże warzywa i sos.

Surówki klasyczne, oprócz nich było sporo pomidora i kiszonego ogórka. Sos - łagodny czosnkowy. Było go dużo, co miało swoje plusy (doskonale nawilżał cały środek), jak i minusy - lał się po palcach. Na szczęście w zestawie na wynos dostajemy także widelec i serwetki.

Podsumowując: za 12 zł dostajemy solidną tortillę. Gdyby była gorąca, a nie tylko ciepła, byłoby doskonale. Mimo to uważam, że warta była swojej ceny, bo choć na to nie wyglądała, okazała się bardzo sycąca i ... smaczna. Następnym razem skuszę się tam na "zapiekankę PRL".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...