O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kolejny genialny sandwicz, czyli Kurczak Teriyaki w Subway

Nosiłem się ze spróbowaniem tej kanapki od dawna. Ale ciągle coś wypadało i sandwicza z kurczakiem teriyaki nie dane mi było zaznać. Aż do wczoraj. Powiedziałem sobie - jak nie teraz to kiedy? Rusz swoje wygodnickie dupsko i zjedz wreszcie tego sandwicza! Tym bardziej, że miałem kupony rabatowe, więc grzech byłoby nie skorzystać. Wziąłem więc kupon upoważniający do zakupy dowolnego sub15 + coca cola 0,33 w puszce za jedyne 10 zł.

Pieczywo wybrałem swoje ulubione, czyli parmezan - oregano. Do kurczaka i sera dorzuciłem: ostre papryczki, czerwona cebulę, świeżą paprykę, pomidora i ogórka kiszonego. Sos wybrałem dedykowany, czyli Słodka Cebulka.

Zapieczony w piecyku sandwicz prezentował się pięknie zarówno z zewnątrz...


... jak i w środku:


A smak? Smak rewelacyjny. Kurczak soczysty, lekko słodkawy, ale i leciutko ostry jednocześnie. Dzięki dodatkom, które wybrałem sandwicz był soczysty i ostro - słodki w smaku. Sos również słodkawy, ale z wyczuwalną nutą cebulki. W połączeniu z ostrymi papryczkami dało to bardzo ciekawy smak. Ogórek słony, pomidor, cebula i papryka łagodne - wszystko się pięknie zakomponowało. Kurcze, naprawdę świetne to było!



Obok Kurczaka Fajita i Chicken Bacon Ranch Melt, Kurczak Teriyaki jest teraz moim ulubionym sandwiczem w Subwayu. Zdecydowanie polecam, szczególnie z dedykowanym mu sosem.

2 komentarze:

  1. Potrafisz tak napisać o kanapce, że nawet nabieram na nią ochoty, choć z założenia nie lubię żadnego fastfoodu z kurczakiem. No czasem kebab, ale to nie jest moje ulubione pożywienie i pewnie ze dwa razy w roku mi się trafia.
    Może znajdziesz przyzwoitego w okolicy jak znów będziesz w Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki :) Obiecuję, że poszukam czegoś w Warszawie i dam Ci znać :)

      Usuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...