O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 27 grudnia 2012

Powróćmy jak za dawnych lat, czyli hamburger w Crazy Piramid Pizza

Po świątecznym wypasie postanowiłem spłukać smak tradycyjnych potraw. Najlepiej kebabem. Poszedłem więc do Crazy Piramid Pizza by zmierzyć się z ich wersją narodowego dania Polaków. Niestety - mięso gotowe miało być najwcześniej za 20 minut, a czasu za bardzo nie miałem.

Jadłem tam ostatnio hot doga z pieca i był pyszny. Kiedy więc zobaczyłem na potykaczu ofertę na dużego hamburgera - stwierdziłem, że popróbuję. Hamburger sprzedawany jest w jednym rozmiarze, kosztuje 7 zł. Kotlet niestety nie jest własnej produkcji, kupowany gotowy, pomyślałem jednak, że po rozpasaniu slow burgerami przyda mi się kontakt z hamburgerem typowo fast foodowym.

Kanapka jest duża, zaprzeczyć nie można:


A co w środku?



Mnóstwo dodatków: surówki, pikle w postaci ogórków i papryki oraz kotlet. No i sos. Jaki? Nie wiem :D Czuć go było w tle, ale nie na tyle, żeby wyłowić konkretny smak. Nawilżał jednak bułkę, więc swoją robotę wykonał.

Bułka - klasyczna hamburgerowa. Miękka, ale dość szybko wystygła. Na szczęście nie była ani sucha ani gumowata. Kotlet - jak to kotlet typu fast foodwego. Szału ni ma, tragedii też.



Całość smakowała, jak typowy fast food od lat sprzedawany we wszelkich tego typu przybytkach. Nasyca, bo dodatków jest dużo, w smaku nienajgorszy, więc jeśli macie chęć na coś innego niż zapiekanka albo hot dog, a chcecie pozostać w kręgu fast foodowej klasyki, to od czasu do czasu można zjeść. 7 zł to nie majątek, a kanapka napycha na jakiś czas.
Moim zdaniem jednak ich hot dogi XXL, nie dość że tańsze o 0,50 zł, są o niebo smaczniejsze. I następnym razem, jeśli kebaba nie będzie, to skuszę raczej na hot doga z pieca właśnie, albo grillowaną kanapkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...