O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


sobota, 5 stycznia 2013

Big Mac za 5 zł? To możliwe, czyli Zimowa Oferta Rabatowa w McDonald's

Big Mac to Big Mac. Najsłynniejsza kanapka w McDonald's. Ba. Nie ma co owijać w bawełnę - legenda szybkiego żarcia, bardziej rozpoznawalna niż Doda czy niejeden przywódca dużego kraju. Cena z menu - 9.10 zł.

Ale od czego są promocje? W Promocji Zimowej McDonald's oferuje Big Maca w zestawie ze średnimi frytkami za 10 zł. A jak ktoś frytek nie chce, albo nie ma tej dychy w kieszeni? Też się da, wystarczy trochę pomyśleć. Co prawda bez frytek, ale jeśli komuś zależy na dwóch kotletach... Mnie zależało.

Wszedłem na stronę Maka, zeskanowałem do telefonu kod QR (można też kupony wydrukować) i udałem się do McDonald's. Dzięki kuponom możemy za 5 zł nabyć dwa Cheeseburgery. Tak też uczyniłem. Cheeseburger to klasyka klasyki. Bułka, kotlet, ser, cebula, ogórek sosy. Wygląda to tak:


Mając dwa czisy położyłem jednego na drugim i... TADAM!



Mamy Big Maca! No prawie. Brak mu sałaty. Ale za to mamy DWA plastry sera. I więcej bułki. I co? Da się? Da się. I nasyca i tanie jest. I smaczne. Trochę dziwnie się na mnie ludzie patrzyli, nie dość że zdjęcia jedzeniu robi, to jeszcze takie coś... Ale co tam, jadło się zaskakująco wygodnie.


Mięciutka bułka, soczysty kotlet, ciągnący się ser, chrupiący ogórek i cebulka gdzieś w tle, do tego sosy: ketchup i musztarda. Pyszotka. A wszystko to podwójnie i za jedyne 5 zyla!

Jeśli mimo to nie czujecie się przekonani, to porównajcie:
Big Mac: 495 kilokalorii za 9,10 zł.
Cheeseburger: 300 kcal. Razy dwa = 600 kcal za 5 zł !

Korzystajcie więc, póki można.


11 komentarzy:

  1. Wg mnie lepiej zdjac jedna "gore" i wtedy laczyc kanapki. Inaczej jest za sucho :) Fajny blog! Jak reaguja ludzie gdy w galerii fotografujesz hamburgery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie reagują. Jedni popatrzą, wzruszą ramionami i tyle. Inni zasłaniają twarze, bo myślą chyba, że ich fotografuję. A jeszcze inni się śmieją :)

      Usuń
  2. Kiedyś to Cheeseburger kosztował 2 zł i to bez żadnych promocji :(...

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiecie może jak jest z tymi kuponami? Na Kwejku widziałem, że są oferty w stylu dwa Wieśki lub McChickeny za ceną jednego, a na telefonie tego nie znalazłem. Może na Kwejku były jakieś stare kupony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupony są aktualne do marca chyba. Tutaj masz link, a poza tym rozdają je w restauracjach Maka. https://www.facebook.com/McDonaldsPolska/app_503568646343135

      Usuń
  4. Można je również wydrukować ze strony McD albo pobrać na telefon :)
    Ja się muszę przyznać że bardzo lubię cheeseburgery, wiem że to takie niewartościowe nic, ale to nic ma w sobie ten specyficzny smak który mnie odpowiada bardzo ;)
    Bardzo się cieszę że są na kuponach i na pewno nie raz skorzystam.
    Kiedyś (daaawno temu) były zestawy w których zamiast jednej dużej kanapki były dwa cheeseburgery, przyznam że mi ich brakuje do tej pory i uważam że to były bardzo dobre zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez sensu ten zestaw, nieopłacalny

      Usuń
    2. FiszerSam - który? Bo dwa czisy za 5 zł moim zdaniem opłacalne - hot dog kosztuje 4,50 zł średnio

      Usuń
  5. Ja mam radę dotyczącą świeżości 'promocyjnego' burgera z Maca. Nierzadko te tańsze hamburgery czy czisburgery leżą w 'binie' w sporym zapasie ładnych kilkanaście minut i nie ukrywajmy - smakują gorzej od gorących, dopiero zrobionych. Wystarczy, że zamówisz takiego np. bez ogórka - wtedy cena ta sama ale muszą Ci przyrządzić świeżą kanapkę!

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...