O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nowy rok, nowy projekt, czyli Street Food Polska TV

A więc stało się. Dzięki połączeniu sił z ekipą Mad Mosquito mogę Wam dziś zaprezentować pilotowy odcinek Street Food Polska TV. Za pośrednictwem kanału na YT chcemy rozszerzyć formułę recenzji również na filmy.

W przyszłym tygodniu opublikuję pierwsze odcinki Sezonu 1, póki co zapraszam do oglądania pilota:



P.S. Bądźcie wyrozumiali - to mój debiut "fabularny", więc wybaczcie potknięcia.

37 komentarzy:

  1. jestem bardzo bardzo na tak :))
    a tak na ps. dzięki blogowi wiem, gdzie iść na dobre żarełko w Kielcach, a za to dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać kolejnych odcinków:-) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne odcinki w przyszłym tygodniu, w tym tygodniu kręcimy w Warszawie. Wiem, że Mad Mosquito kręci też coś dla jakiejś stacji TV w sobotę, więc nasze filmy powinny być w połowie przyszłego tygodnia zmontowane.

      Usuń
  3. Film bardzo fajnie nakręcony :))) Na pewno będę oglądać. Wiem, że to nie jest strona o zdrowym odżywianiu, ale patrząc na jednego z kolegów radze mu odstawić na chwilę fast foody, bo niedługo się nimi nacieszy. Niestety, to już chorobliwa otyłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pomysłu. a może tak w voodoo wystąpisz z Magdą G??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że zbyt duża rozbieżność poglądów na jedzenie ;) Ja się tylko modlę, żeby tam kuchni polskiej nie chciała zrobić!

      Usuń
  5. koszulka hushhouse i wszystko wiadomo skąd taki apetyt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Panowie, co do street food'u w Warszawie:

    - Barn Burgera znacie - proponuję wrócić na Rozjemcę Tasiemca - bodaj największy burger w Polsce w tej chwili, ciekaw jestem Waszych min jak go zjecie
    - oryginalne frytki belgijskie - tuż obok Barn Burger - malutki lokal z 9 rodzajami frytek i kilkunastoma sosami do nich; obowiązkowa pozycja? belgijskie z sosem andaluzyjskim, czyli najbardziej popularny zestaw w Belgii; na deser - wyjątkowy gofr z Liege z granulowanym cukrem
    - kebab - bez dwóch zdań, najlepszy i najbardziej autentyczny, czyli Efes, przy stacji metra Racławicka, te kolejki nie mogą się mylić
    - burger w Butchery and Wine, na Żurawiej - jest to restauracja, nie wiem czy odwiedzacie takie lokale (wyróżnienie Bib Gourmand w tegorocznym Michelinie), ale spróbujcie burgera, w którym do mięsa dołożono szpik kostny!
    - War Burger - też przy stacji metra Racławicka - czyli burger z jelenia, dzika itp.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frytki - mówisz o Fabryce Frytek? Byłem i polecam również, jest recenzja "pisana: :)
      BarnBurger - będziemy
      Warburger - byłem, znam, ale dziczyznę mają chyba tylko w środy, a my bedziemy w czwartek
      Efes - byłem, jest recka
      Buchery - innym razem na pewno

      Dzięki za polecenia! Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ciekawa jestem recenzji Efesu, moim zdaniem te tłumy jak najbardziej się mylą. Za 12 czy 13 zł mały, chudy i smutny kebabek, wypełniony cebulą. Mięso chyba też tam było ale nie dawało rady z cebulą. Lubię cebulę, naprawdę, ale nie samą do pogryzania :-). Musiałam wydłubywać te wielkie kawały grubo pokrojonej cebuli żeby zjeść kebabka do końca. Dobrze, że w domu jadłam ;-) Ciekawe czy to tylko ja miałam takiego pecha, ale to były jedne z najgłębiej wyrzuconych w błoto pieniędzy-jeśli idzie o fastfood.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jadłem tam w maju, w Pasażu Muranów, więc od tej pory coś mogło się zmienić. Wtedy był to najlepszy kebab, jaki miałem okazje jeść. Jadłem jednak wersję "talerzową", nie na wynos: http://streetfoodpolska.blogspot.com/2012/05/warszawa-po-turecku-czyli-najlepszy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, tamtą recenzję pamiętam oczywiście, ja jadłam na Mokotowie naleśnika na wynos. Na Woli może kiedyś zjem. Choć tam obok jest super bar z wege żarciem i pewnie wygra z kebabem. Za to jak będę w tym wege barze to na pewno postaram się potem coś napisać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, byłoby super, wegetarianie cierpią u nas, bo mało postów mają dla siebie :)

      Usuń
  10. No, obejrzałam filmik :D
    Choć bloga czytam regularnie, to na telefonie, a do filmiku niestety potrzebowałam komputera, jakaś wtyczka, czy coś, stąd opóźnienie :)
    Szczerze ma być czy mam powazelinić? ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiakość, to byłam ja, lorraine :/

      Usuń
    2. Wal szczerze z dużą ilością wazeliny ;) A serio - mów, to pierwszy film, więc wszyscy się uczymy i każdej uwagi wysłuchamy. W końcu to widzowie wiedzą co im się podoba, a co nie i weźmiemy to pod uwagę w przyszłości.

      Usuń
  11. To zacznę od wazeliny ;)
    Początek super, muzyka, małe filmowe nawiązanie, wyścig po kanapkę :D
    Dobrze wyglądasz przed kamerą ;)

    Potem fajne ujęcia z przygotowywania jedzenia, jedna mi się myśl tylko kołatała po głowie, czy jak ja pójdę tam bez kamery to czy dostanę tak samo starannie przygotowany posiłek z dużą ilością świeżo smażonych frytek ;)

    Niestety już przy stoliku jak omawialiście jedzenie, było jakoś tak nudnawo, jakby mdło. Że kotlet soczysty itd. Od razu się przyznam że nie wiem jak to można zrobić lepiej/ciekawiej i rzeczywiście może to być trudne. Plus filmiku taki że jak narzeczony zobaczył jak to jecie powiedział że musimy tam pojechać i może nawet kiedyś specjalnie jadać do Zawiercia nadłożymy drogi i zajedziemy do Kielc :)

    Jaśniejszy punkt znów pojawił się przy scenie z frytkami :D

    Więcej uwag nie mam, prócz tego że nadużywam emotikonów i nie umiem się tego pozbyć...


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba, to najważniejsze. Jak pisałem - pierwsze koty za płoty, kręciliśmy na freestylu, bez zaplanowanych dialogów. Recenzję poprawimy - tutaj był chaos, tez nie do końca jestem z tego zadowolony, poza tym byłem nieco spięty, bo to debiut ;) Postaram się, żeby następne wypadły lepiej.

      Czy dostaniesz taki sam zestaw? Na pewno - wiem to z relacji znajomych, innych recenzji (poszukaj na YT Mocny Vlog), jak i opinii na fan page i w komentarzach pod recenzjami. VooDoo to uczciwa knajpa i każdego traktuje tak samo.

      Być może coś się zmieni teraz w kwestii menu, bo od wczoraj siedzi tam Magda Gessler i robi rewolucję. Ale ona lubi burgery, więc może wreszcie wprowadzą kilka nowych (chciałbym bardzo).

      Dzięki za konstruktywną krytykę :)

      Usuń
  12. Po co w takim razie w dobrej knajpie ta baba? Nie mieli klientów?
    Nie znoszę babska całym sercem, szkoda że tam wpadła, istnieje spore ryzyko że wszystko zepsuje i dobry posiłek już nie będzie kosztował 16 zł.
    Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie rozumiem tej decyzji. Ale zobaczymy, w jakim kierunku to pójdzie. Chyba chodziło o zrobienie szumu wokół lokalu, w Kielcach bardzo mało osób chodzi do restauracji, puchy wszędzie, jak idę czasami przez miasto i zaglądam do restauracji to jeden, dwa stoliki zajęte. Kryzys. Ja powoli przymierzam się do wyjazdu, najpierw Warszawa, a za dwa lata Nowy Jork ;) Myślę, że w końcu zarobię na blogu na to :D

      Usuń
  13. Przenieść ich do Warszawy a nie wzywać babsko!
    Czyli mówisz że Warszawa dla Ciebie za mała? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to było? "Świat to za mało" :D Będę krążył ;)

      Usuń
  14. Filmik bardzo fajny. Jak na pilotaż duży plus. Moja propozycja do następnych filmików - dorzucajcie informacje o cenie. Chętnie bym się dowiedział ile danie kosztuje, ile sam burger, ile zestaw z frytkami. Dla wielu czynnik ceny jest istotny przy wybieraniu się do knajpy/restauracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku - 1:37 pojawia się pasek w lewym dolnym rogu :) Mamy już sygnały, że ta informacja jest za krótko, więc w następnych filmach taki pasek będzie dłużej, albo w jakiś inny sposób zaznaczymy. Dzięki za komentarz.

      Usuń
    2. No to rzeczywiście musiałem przeoczyć :) Dzięki za odpowiedź i uwzględnienie mojej uwagi w przyszłych filmach. POWODZENIA!
      ps. zapraszamy do Krakowa, tym razem z kamerą ;)

      Usuń
  15. Świetnie zrobiony film! Właśnie przypadkiem trafiłam na Twój blog i uważam, że jest genialny! Super pomysł na bloga. :) Życzę powodzenia i teraz będę częściej zaglądać. Czekam na recenzję knajp z Częstochowy, jeśli są tu jakieś sensowne z burgerami..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Częstochowa jest na liście, ale ciężko powiedzieć, kiedy dotrzemy. Myslę, że do marca się uda ;)

      Usuń
  16. Jestem aktualnie na odwyku fast food'owym, a tu TAKI hamburger na filmiku!!

    OdpowiedzUsuń
  17. figurki panów iście fast foodowe :) i bardzo dobrze - od razu widać, że znacie się na burgerach! dobra robota!

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...