O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 28 lutego 2013

To jest to, czyli McWrap miodowo - musztardowy.

Jak pisałem poprzednio, zachciało mi się tortilli. Najpierw zjadłem dość przeciętnego Twistera Ser&Bekon w KFC, po nim przyszła pora na McWrapa w McDonald's. O ile SnackWrap kompletnie mnie nie przekonuje, o tyle McWrap klasyczny uwiódł mnie i zachęcił do spróbowania polecanego mi przez Czytelników McWrapa miodowo - musztardowego. Kosztuje 9,90 zł. Zapłaciłem, odebrałem, doniosłem do stolika. Opakowany tak samo, jak klasik, w wygodne pudełko:


A w środku? W środku gumowaty naleśnik, ale w przeciwieństwie do Twistera zwinięty perfekcyjnie: ciasno, dobrze trzymał składniki, żadnych przerw między mięsem i dodatkami:



Oprócz panierowanego kurczaka znajdziemy w tym wrapie również sałatę, pomidora i bekon. A także to, co sprawia, że całość jest tak dobra - sos.


Jak widać kurczaka jest dużo, równomiernie rozłożony na całej długości towarzyszy nam od pierwszego do ostatniego kęsa. Dobrze doprawiony i soczysty, doskonale komponuje się z warzywami i chrupkim bekonem. Bekonu jest sporo - może nie tyle ile bym chciał, ale kawałki są spore i wyraźnie wyczuwalne. Całość spaja sos musztardowo - miodowy. Wyraźnie wyczuwalny podczas jedzenia, podobnie jak kurczak towarzyszy nam do ostatniego gryza. Nie jest go za dużo - nie leje się po palcach, nie skapuje na stolik. Jest świetny - wyrazisty, słodko - ostry (ale to ostrość taka na pograniczu łagodności, jak dla mnie), pyszny. Nie dziwię się, że ten wrap ma tylu zwolenników.

Podsumowując: byłem bardzo zadowolony. Smaczne to było, dobrze zrobione i cieszyło zmysły. Jedyna wada - za szybko się kończy ;) Za 9,90 zł może się nie najemy, ale w zestawie z frytkami i napojem średni głód zaspokoimy bez problemu. Polecam.

6 komentarzy:

  1. skusilam sie po tych recenzjach i sie zawiodlam, nigdy wiecej nie zamowie tej tortilli, hamburgery lepsze, wole wydac kase na nie, a nie na taka przecietna tortille, nie ma czym sie podniecac, jadlam i z lezka w oku patrzylam na ludzi ktorzy wcinali hamburgery.... najlepszy kurczak w kfc, a hambuksy w maku....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście wolę jednak McWrapa niż Twistera. Natomiast mając do wyboru tortillę z kurczakiem i McRoyala zdecydowanie wybiorę McRoyala, wiadomo - kurczak z wołowiną przegrywa na starcie ;)

      Usuń
  2. Potwierdzam Mcwrap lepszy od twistera!

    OdpowiedzUsuń
  3. McWrap lepszy od Twistera, ale WieśMaca nie pobije nic :P

    OdpowiedzUsuń
  4. miodowo-musztardowy najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy z Maka był BIG TASTY BEKON....... ale już go nie sprzedaja :( cenowo tak jak większość z Maka ale dało się najeść samą kanapką.....a najlepszy w tej kanapce był sos.....jejku jak mi tej kanapki brakuje! Jedyna NAPRAWDĘ dobra rzecz w MC DONALDZIE!

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...