O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


niedziela, 17 marca 2013

Konkurs z McDonald's - wyniki

Ufff... Nie spodziewałem się tylu odpowiedzi. Nadeszło ponad 350 mejli, z czego 311 prawidłowych. Zwykle losowanie odbywało się tak: każdemu mejlowi przypisywałem numer (w kolejności nadsyłania), numery przepisywałem na karteczki, karteczki trafiały do naczynia skąd wyciągałem określoną ich ilość. Tym razem musiałem uciec się do pomocy programu generującego liczby losowe :)
Poniżej podaję zwycięzców - jak zwykle pierwszą część mejla.

Proszę o przysłanie mi Waszych danych do wysyłki, żebym mógł przesłać je Sponsorowi. Ponieważ zainteresowanie było tak duże, McDonald's dorzucił jeszcze 10 kuponów, więc nagrodzić mogłem w sumie 20 osób :) Osoby wymienione poniżej wygrywają pojedyncze zaproszenia do dowolnej  restauracji McDonald's na zestaw z kanapką New York Beef Classic. A prawidłowa odpowiedź na pytanie "w którym mieście wykonano o zdjęcie" brzmi oczywiście : KIELCE. Tabliczka ta znajduje się w lokalu na Al. Solidarności 16:


A oto lista nagrodzonych:

michal.staszewski00
sykstek
hennepin
1damian.to
Cebycz
martin607
crk.dude
sulkoden
mpmiaskiewicz
matka.mu
dysza666
tarheel
luizabydgoszcz
alicja (nextstep)
pollanonim
timosus232
lukasz.pezda
karolla167
arkadiusztys
achlodzinska

Gratuluję i czekam na mejle z danymi do wysyłki nagrody.

13 komentarzy:

  1. Słodko mi umiliła porannego kaca ta informacja, ciało pozwoliło nawet na spontaniczny okrzyk radości. Serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. A zgoda na przeprowadzenie losowania była ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym nie brałem udziału, to maszyna działała ;)

      Usuń
    2. Gratuluję zwycięzcom, ale ty Żorżu uważaj i następnym razem nie rób "losowania". To nielegalne w świetle polskiego prawa tj. ustawa hazardowa ;)

      Usuń
  3. ja w raz z 10 znajomymi wyslalismy dobre odpowiedzi i nikt nic nie wygral... masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś Żorża do skarbówki. Losowanie jest niezgodne z polskim prawem!

      Usuń
    2. Nie no żartuje, lubię tego bloga, ale byłoby śmiesznie gdyby kto to zgłosił do Izby Celnej :D

      Usuń
  4. Jak miło, pierwszy raz w życiu coś wygrałem :)
    Pozdrawiam,
    hennepin



    OdpowiedzUsuń
  5. W jakiej postaci te kupony będą wysyłane? Pocztą standardową czy elektroniczną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyła je MD, z tego co wiem to przyjdą pocztą, poleconym

      Usuń
  6. Dostałam dzis kupon-listem poleconym. Ważny do 31.03 na zestaw powiększony z New York Beef Classic. Dziękować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj wykorzystałem swój kupon, do zestawu poprosiłem amerykańskie frykti, kanapka całkiem smaczna chociaż wolę jednego grubego burgera zamiast dwóch cienkich kotletów, dlatego dla mnie najlepszą kanapką w MD pozostaje Wieśmac ex aequo z McRoyalem, frytki amerykańskie super, o wiele lepsze od tych cienkich chipsowatych, w środku puszyste, z zewnątrz chrupiące i swietnie doprawione, w połączeniu z sosem śmietanowym tworzyły idealny tandem.
    Pozdrawiam,
    hennepin

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...