O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


wtorek, 26 marca 2013

"Może lubię na Ciebie patrzeć i wyobrażać sobie jak smakujesz?"

Dr Hannibal Lecter. Najlepszy psychiatra wśród kucharzy i najlepszy kucharz wśród psychiatrów. Smakosz, erudyta, geniusz i dewiant w jednej osobie. Jedna z moich ulubionych fikcyjnych postaci.



10 kwietnia na  AXN startuje nowy serial - "Hannibal". Opowie o początkach współpracy doktora Lectera i Willa Grahama, jego pacjenta i jednocześnie profilera FBI (czyli akcja dzieje się przed filmem Czerwony Smok). AXN zaprosiło do współpracy przy promocji serialu blogerów, wśród nich i mnie.

Blogerzy stricte kulinarni to mają łatwo. Wystarczy, że znajdą ludzinę i przygotują kilka dań. Ja natomiast mam pod górkę - przeprowadziłem wywiad w kilku restauracjach, niestety w żadnej ludzkiego mięsa nie oferują, w dwóch nawet postraszono mnie policją, z jednej uciekłem goniony przez kucharza i menadżera, którzy za wszelką cenę chcieli mnie oddać w ręce psychiatrów.

Więc pytam się Was - co ja mam zjeść, jakie dania wybrać w restauracjach? Co wybrałby dr Lecter? Od razu mówię, że ponieważ ludzkiego mięsa nie ma nigdzie, muszę zastąpić je wołowiną, wieprzowiną lub drobiem. Czekam na Wasze propozycje - piszcie w komentarzach i na naszym fan page na Facebooku.



Strona o serialu w AXN

Informacja o serialu na media2

11 komentarzy:

  1. Tatar będzie najlepiej sie nadawał, potem myślę że jakieś wątróbki z chianti płucka, nerki, żołądki, idealnym byłoby Huggies wielonarządowe danie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, haggis jadłem tylko jak znajomy ze Szkocji przywiózł, zresztą w puszce. Dają to gdzieś w Polsce?

      Usuń
  2. To ja zapraszam Ciebie do odwiedzenia mojego bloga na początku kwietnia, zobaczysz co teoretycznie mógłby zjeść dr. Lecter ;) Przygotowuję coś specjalnie na premierę tego serialu na zamówienie AXN :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może zupkę z krwi, znaną jako czernina, czarna polewka etc?:) Gdzieś na pewno widziałam, ale gdzie i czy w Kielcach - niestety nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomniana wyżej czernina wydaje mi się dobrym tropem, i ozór i móżdżek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ludzkim mięsem kojarzą mi się dwie postacie postacie: Sweeney Todd i Nellie Lovett. A jak oni to również babeczki z mięsnym farszem. Arthur Shawcross, seryjny morderca, który zabił 11 mieszkanek stanu Nowy Jork twierdził, że „ludzkie mięso smakuje jak wyborna pieczeń wieprzowa”. Czyli daniem nawiązującym do jego ulubionych, ludzkich specjałów mogłyby być babeczki z pieczoną wołowiną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecter lubi podroby (wspomniana wątroba popijana chianti w "Milczeniu owiec" czy mózg Raya Liotty w - słabym nota bene - "Hannibalu"), więc wątróbka albo potrawka z mózgu powinna być w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tego posta wczoraj wieczorem i pomyślałam, poczekam na komentarze. No i stwierdzam jedno, siekło Was wszystkich równo...

    OdpowiedzUsuń
  8. No, większość udało się zrobić. Jednej rzeczy nie udało mi się nigdzie zamówić, ale powinno byc fajnie ;) Wpis idzie zaraz po świętach. Dzięki wszystkim za pomoc!

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...