O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


środa, 13 marca 2013

Smaczny i niedrogi, czyli Chikker w ofercie 2 for U

W menu McDonald's pojawiły się dwie nowości, które oczywiście musiałem przetestować: w segmencie kanapek premium Chicken Hawaii (którą opiszę niebawem). Należy ona do grupy produktów Stars of America, podobnie jak opisywany ostatnio  New York Beef Classic. Drugą nowością jest Chikker dostępny w ofercie 2 for U,  którego opiszę dzisiaj.

2 for U to zestawy niedużych kanapek oferowanych z małymi frytkami. Opcja w sam raz dla kogoś, kto chce po prostu coś szybko przekąsić, bez najadania się. Chikkera w tej ofercie dostaniemy za 5,50 zł. Kiedy odebrałem swój zestaw i rozwinąłem kanapkę z papieru, moim oczom ukazał się taki oto widok:


Miękka, idealnie stostowana, podłużna bułeczka kryła w swoim wnętrzu: dwa paluszki panierowanego kurczaka, sałatę i sos musztardowo - miodowy:


Bułka pyszna, nie mam jej nic do zarzucenia. Sałata jak sałata, chrupiąca, nie ma jej za dużo co jest zaletą, bo nadmiar sałaty lodowej powoduje, że kanapka robi się gorzka (przynajmniej ja mam takie odczucie). Sos musztardowo - miodowy to geniusz. Gęsty, o konsystencji dobrego majonezu, nie cieknie, nie leje się po palcach. Wyraźnie czuć musztardę, wg mnie doskonale podkreśla smak mięsa. Kurczak - zamknięte w dobrze doprawionej panierce paluszki soczystego kurczaka stanowią clou tej kanapki. Choć jestem zdeklarowanym fanem wołowiny w Maku, to muszę przyznać, że Chikker smakował mi bardzo i zjadłem go z przyjemnością. Mała rzecz, a cieszy.


O frytkach z Maka pisałem tutaj nie raz, więc nie będę się powtarzał. Moim zdaniem najlepsze sieciowe frytki. Koniec, kropka.

Podsumowując: dobrze wydane 5,50 zł. Jak pisałem powyżej - najeść się tym nie można, ale jako przekąska w biegu czy entree przed czymś solidniejszym - jak najbardziej godne polecenia. Smaczne, tanie - czego chcieć więcej?

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, clou [klu] (fr. ‘gwóźdź’; przenośnia ‘główna rzecz’) najistotniejsza część czegoś, główny punkt programu, największa atrakcja.

      Usuń
  2. Zjadłem wczoraj to cudo i szczerze powiedziawszy jest to według mnie najgorsza kanapka w McDonald's. Sos aż zbyt wyrazisty, zabijający smak kurczaka. Do tego sałata, podobnie jak w McChicken wypadała po każdym kęsie zewsząd. Kurczak jak to a Maku - słaby.

    Czy jestem za?
    Nie:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stanę w opozycji do Arkadiusza, bo też jadłam Chikkera w miarę niedawno i dołączę do głosów, tę kanapkę chwalących.
    Jako, że jestem entuzjastką tak kurczaka, praktycznie pod każdą postacią, jak i musztardy, kanapeczka mi smakowała i jeszcze długo miałam w ustach fajny, lekko octowy posmak sosu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry, sos też.
    Mój zestaw :
    2forU =Chikker+frytki i duży shake= :)

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...