O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


czwartek, 11 kwietnia 2013

Makaron w pudełku, czyli Pasta Ale Jazda


Dzisiaj kolejna recenzja nadesłana. Tym razem z Nowego Dworu Mazowieckiego. Leon odwiedził lokal Pasta Ale Jazda i opisał dla Was swoje wrażenia:
Jakieś dwa tygodnie temu byłem z moim wspólnikiem służbowo w podwarszawskiej miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki. Około południa zgłodnieliśmy i postanowiliśmy poszukać czegoś szybkiego do zjedzenia. Podjeżdżaliśmy już pod kebab, bo tylko to rzucało nam się w oczy, gdy obok zauważyliśmy baner z reklamą baru z makaronem. A że kebabów i pizzy mamy po uszy, postanowiliśmy odszukać to miejsce i spróbować ich oferty.
Lokal niewielki dwa stoliki, bardziej nastawiony na wynos, niż jedzenie w lokalu. Sama nazwa lokalu jest ciekawa: „Pasta ale jazda”, a menu bardzo śmieszne. Można zamówić krowę na wypasie, kurczę blade, mammałyge, kaczkę dziwaczkę , czy vege. Ja zdecydowałem się na kaczkę dziwaczkę. Zaintrygowało mnie połączenie kaczki, pomarańczy, imbiru i makaronu.
kaczka-dziwaczka
Mój kolega wziął mammałygę, mięso w sosie pomidorowym z serem coś na styl spaghetti bolognese.
mammayga
Dania podawane są w pudełkach, na pozór niewielkich, ale objedliśmy się niesamowicie. Porcje są ogromne. Makaron jest grubszy - nie cienkie spaghetti, składniki świeże, żadnych konserwantów, mrożonek, mikrofali. Widać jak kucharz gotuje co wrzuca na patelnie. Po krótkiej rozmowie z nim dowiedziałem się, że dania to jego autorski- jest zawodowym kucharzem .
Smak mojej kaczki dziwaczki rewelacyjny, ogrom smaków, pomarańcza świetnie komponuje się z kaczką, dużo kaczki w kaczce. Spróbowałem też mammałygi od kolegi: ekstra, nie zwykłe spaghetti, sos pomidorowo-pomidorowy ,mięso mięciutkie wyczuwalna lekka ostrość papryczki.
Podsumowując polecam ten lokal w stu procentach. A i ceny rewelacyjne za taki kubeł jedzenia zapłaciłem 12zł!!!
Lokal znajduje się w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Sukienna 52
Autorem wpisu i zdjęć jest Leon.

6 komentarzy:

  1. Recenzja spoko, ale popracuj nad interpunkcją i dzieleniem zdań, bo naprawdę razi w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, mój błąd, poprawioną wersję wrzuciłem na nową stronę, tutaj poszło bez poprawek. Zaraz poprawię interpunkcję.

      Usuń
  2. Tyle czasu pisałam o tych przecinkach nieszczęsnych w recenzjach nadesłanych i proszę, udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może nie na temat, ale dzięki Tobie poznałam restaurację Voodoo/American Home, i tylko dlatego oglądam dziś z zaciekawieniem Kuchenne Rewolucje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry makaronik:) Lubie takie fast foody:)

    http://www.firmokracja.pl

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...