O nas

Nadejszła wiekopomna chwila. Po 2 latach na blogspocie przechodzimy na własną domenę. Ten blog zostanie wkrótce zamknięty. Nie będzie już aktualizacji. Koniec. Od teraz zapraszam na


niedziela, 7 kwietnia 2013

Tego mi brakowało, czyli Steakhouse Classic w McDonald's

Dobry był New York Beef Classic, ale zbyt łagodny dla mnie. Dlatego z radością powitałem nową kanapkę z serii Stars of America - Steakhouse Classic. Niby bardzo podobna do NYBC, a jednak inna, lepsza. Zblizona w smaku do mojego ukochanego McRoyala. Po kolei:

Odebrałem pudełko i zobaczyłem:


dużą sezamową bułkę. Co kryła w środku?


Dwa duże kotlety wołowe, sałatę, bekon, dwa plastry Cheddara, czerwoną cebulę i sos pomidorowo - paprykowy.


Bułka jak zwykle pyszna, dobrze zgrillowana, mięciutka. Kotlety soczyste, ser wyrazisty, bekon smakowity, acz nienachalny w smaku, warzywa świeże. Ogromną dla mnie zaletą tej kanapki jest to, że warzyw jest niewiele, nie przeszkadzają mi skupić się na mięsie. No i sos - ostry, jak na standardy MD. Czuć paprykę, czuć pomidora i przede wszystkim wyraźnie czuć szczypanie w język. Żeby nie było tak słodko - przydałby się jeszcze ogórek.

Kanapka wyrazista i bardzo smaczna, dla mnie najlepsza z całej trójki Stars of America. Chętnie powitałbym ją w stałym menu, jako uzupełnienie McRoyala. Cena 11,90 zł, moim zdaniem warto.
Jadłem w kieleckiej Galerii Korona.

6 komentarzy:

  1. Próbowałem, jest okej ale staniki nie latają, jakby zamiast dwóch cienkich kotletów był jeden, gruby, soczysty jak w moim ulubionym Wieśmacu albo w McRoyalu to dałbym oczko wyżej, a tak jest 7/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostry jak na standardy mcd - dokładnie to powiedziałam jak spróbowałam tej kanapki :-)
    choć mnie akurat bardziej podpasowała ta druga, z większą ilością warzyw.
    Ale obie dobre, jakoś tak są bogatsze w smaku, zbliżone może do burger kinga, takie miałam trochę wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na mojej liście do spróbowania :) Jak na razie cała seria jest bardzo smaczna. Próbowałeś może nowości Big Western?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałem okazji jeszcze, ale recenzje tej kanaki przeczytasz już na stretfoodpolska.pl ;) Prawdopodobnie na początku przyszłego tygodnia, będzie recenzja nadesłana przez czytelniczkę :)

      Usuń
  5. Jak na propozycje z Maca to jest bardzo smaczny:)

    http://jesttak.pl

    OdpowiedzUsuń

Czytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...